Úvodní stránka
Youtube
Kontakty
Buďte tam, kde vaši zákazníci čekají ...
Jeden a čtvrt milionu oslovených měsíčně
1100 ozvučených obrazovek
Moderní indoorové médium
V rámci Odborné konference Efektivní nemocnice 2024, konané 25.11.2024, jsme předali ceny vítězům průzkumu Zdravotní pojišťovna roku 2024 v kategoriích "Pojištěnci" a…
Náš další krok ve spolupráci s produkční společností Fénix Film s.r.o. je mediální partnerství na nové komedii Franta mimozemšťan režiséra a…
Nejširší definovanou cílovou skupinou je celá dospělá populace (15+), a to jak v čekárnách praktických lékařů a gynekologů, tak i jako doprovod dětí u pediatrů. Měsíční zásah činí přes 1.250.000 diváků z této cílové skupiny, což při frekvenci spotu čtyřikrát v hodině představuje měsíční GRP (15+) ve výši 35,3. Pro tříměsíční kampaň pak činí zásah této cílové skupiny cca 3.750.000 diváků a GRP (15+) činí 105,9.
Velmi zajímavou cílovou skupinou jsou pak ženy v produktivním věku (Ž18-54), které tvoří cca 40% diváků v čekárnách praktických lékařů, přes 85% doprovázejících osob u pediatrů a přes 90% návštěvnic gynekologickcých ordinací. Měsíční zásah činí přes 810.000 žen a TRP (Ž18-54) je 75,8. Při vysílání po dobu tří měsíců dosáhne zásah cca 2.450.000 žen a TRP (Ž18-54) při uvedené frekvenci vysílání dosáhne hodnoty 227,5.
Specifickou cílovou skupinou mohou být děti do 15 let (4-14) v čekárnách pediatrů. Měsíční zásah této cílové skupiny činí cca 235.000 diváků, čemuž odpovídá měsíční TRP (4-14) ve výši 56,3. Za tři měsíce tak reklamní kampaň zasáhne přes 700.000 diváků této cílové skupiny a TRP (4-14) dosáhne hodnoty 168,9.
MEDIAPHARMA, a.s.
Průběžná 1438/9
289 22 Lysá nad Labem
325 553 934
info(at)mediapharma.cz