Úvodní stránka Youtube Kontakty
Buďte tam, kde vaši zákazníci čekají ...
Jeden a čtvrt milionu oslovených měsíčně
1100 ozvučených obrazovek
Moderní indoorové médium
Náš další krok ve spolupráci s produkční společností Fénix Film s.r.o. je mediální partnerství na nové komedii Franta mimozemšťan režiséra a scénáristy Rudolfa Hladíka, autora úspěčných filmů jako Počem muži touží, Ostrov, Prezidentka nebo…
Volné pokračování úspěšné komedie Po čem muži touží bude mít premiéru 20. dubna letošního roku. Jako mediální partneři Vás zveme na bláznivou komedii Rudolfa Halíka a Filipa Oberfalcera v produkci společnost Fénix Film s.r.o.. Udělat z ženy…
Nejširší definovanou cílovou skupinou je celá dospělá populace (15+), a to jak v čekárnách praktických lékařů a gynekologů, tak i jako doprovod dětí u pediatrů. Měsíční zásah činí přes 1.250.000 diváků z této cílové skupiny, což při frekvenci spotu čtyřikrát v hodině představuje měsíční GRP (15+) ve výši 35,3. Pro tříměsíční kampaň pak činí zásah této cílové skupiny cca 3.750.000 diváků a GRP (15+) činí 105,9.
Velmi zajímavou cílovou skupinou jsou pak ženy v produktivním věku (Ž18-54), které tvoří cca 40% diváků v čekárnách praktických lékařů, přes 85% doprovázejících osob u pediatrů a přes 90% návštěvnic gynekologickcých ordinací. Měsíční zásah činí přes 810.000 žen a TRP (Ž18-54) je 75,8. Při vysílání po dobu tří měsíců dosáhne zásah cca 2.450.000 žen a TRP (Ž18-54) při uvedené frekvenci vysílání dosáhne hodnoty 227,5.
Specifickou cílovou skupinou mohou být děti do 15 let (4-14) v čekárnách pediatrů. Měsíční zásah této cílové skupiny činí cca 235.000 diváků, čemuž odpovídá měsíční TRP (4-14) ve výši 56,3. Za tři měsíce tak reklamní kampaň zasáhne přes 700.000 diváků této cílové skupiny a TRP (4-14) dosáhne hodnoty 168,9.
MEDIAPHARMA, a.s.
Průběžná 1438/9
289 22 Lysá nad Labem
325 553 934
info(at)mediapharma.cz