Úvodní stránka Youtube Kontakty
Buďte tam, kde vaši zákazníci čekají ...
Jeden a čtvrt milionu oslovených měsíčně
1100 ozvučených obrazovek
Moderní indoorové médium
V rámci Odborné konference Efektivní nemocnice 2024, konané 25.11.2024, jsme předali ceny vítězům průzkumu Zdravotní pojišťovna roku 2024 v kategoriích "Pojištěnci" a "Preventivní programy". Bezplatné vysílání na našich obrazovkách v lednu…
Náš další krok ve spolupráci s produkční společností Fénix Film s.r.o. je mediální partnerství na nové komedii Franta mimozemšťan režiséra a scénáristy Rudolfa Hladíka, autora úspěčných filmů jako Počem muži touží, Ostrov, Prezidentka nebo…
Základní strukturu magazínu tvoří zábavné, informační či osvětové programy, které se střídají s informačními sděleními našich klientů a jsou doplněny reklamními spoty.
V rámci MAGAZÍNU TRENDY nabízíme našim klientům zařazení jejich informací a reklamních spotů do jednotlivých tématických rubrik dle charakteristiky jimi nabízených výrobků či služeb.
Zde je výběr rubrik z naší trvalé nabídky:
TELEVIZNÍ FARMAKOLOGICKÁ OSVĚTA |
SPORT PRO ZDRAVÍ |
ZDRAVÉ JÍDLO & ZDRAVÉ PITÍ |
BYDLENÍ |
PÉČE O TĚLO |
NEMOVITOSTI |
LÁZEŇSKÉ POBYTY & WELLNES |
KULTURA |
ZDRAVOTNÍ POMŮCKY |
VZDĚLÁVÁNÍ & KURZY |
TIPY PRO ŽENY |
NAŠE DOMÁCNOST |
TIPY PRO MUŽE |
NAŠE ZAHRADA |
TIPY PRO DĚTI |
AUTO – MOTO |
VOLNÝ ČAS |
NOVINKY TECHNIKY |
CESTOVÁNÍ & UBYTOVÁNÍ |
FINANČNÍ PRODUKTY |
DOVOLENÁ |
NABÍDKY PRÁCE |
VÝPOČETNÍ TECHNIKA & KOMUNIKACE |
PODPORUJEME NADACE |
Nenašli jste „svoji“ rubriku? Chcete rubriku „na míru“? Máte námět, nápad či radu, jakou rubriku bychom mohli do MAGAZÍNU TRENDY zařadit? Sdělte nám Vaše návrhy a my Vám vyjdeme vstříc!
Významnou roli ve vysílání MAGAZÍNU TRENDY představuje Televizní farmakologická osvěta, která je, především díky umístění TV REKLAMNÍCH SYSTÉMŮ v čekárnách lékařů, hojně využívána především farmaceutickými firmami. Je zaměřena na osvětu a efektivní podporu prodeje léků pro volný prodej, přírodních produktů a potravinových doplňků prodávaných v lékárnách a prodejnách zdravé výživy.
V rámci Televizní farmakologické osvěty jsou čekající diváci formou populárně-odborných pořadů systematicky seznamováni s různou zdravotní problematikou, vybranými léky či jinými zdravotnickými produkty. Jde o maximálně účinnou podporu prodeje, kdy se divák, tedy konečný spotřebitel, dozví na správném místě a ve správnou dobu potřebné informace o lécích pro volný prodej, resp. jiných produktech, aktuálních novinkách na trhu a o jejich zdravotních účincích, aplikacích a kasuistikách.
Výrobcům léků na předpis dává Televizní farmakologická osvěta možnost cílené edukace pacientů o závažných chorobách léčených těmito léky.
Informace získané z vysílání Televizní farmakologické osvěty mají diváci možnost okamžitě konzultovat s lékařem, což, jak vyplývá z NÁZORŮ LÉKAŘŮ, také často činí.
MEDIAPHARMA, a.s.
Průběžná 1438/9
289 22 Lysá nad Labem
325 553 934
info(at)mediapharma.cz