Přijmout
Tato stránka využívá cookies za účelem zkvalitňování svých služeb. Setrváním na této stránce dáváte souhlas s jejich užitím. 

Buďte tam, kde vaši zákazníci čekají ...

Jeden a čtvrt milionu oslovených měsíčně

1100 ozvučených obrazovek

Moderní indoorové médium

Aktuality

25.01.2019 Outdoorová reklama dosahuje nejlevnější online aktivace

Televizní a outdoorová reklama mají podle výzkumu Nielsen Admosphere nejvyšší míru stimulace pro online vyhledávání informací, které souvisejí se zaznamenanou reklamou. Vyplývá to z výzkumu Online Activation Survey výzkumné agentury Nielsen…

04.06.2018 Po čem muži touží

Nová situační komedie režiséra Rudolfa Havlíka podle scénáře Radky Třeštíkové a Rudolfa Havlíka přivede v září na plátna kin Jiřího Langmajera, Tatiánu Pauhofovou nebo Annu Polívkovou. Více informací o filmu, jehož je naše společnost…

Archiv novinek

Proč inzerovat u nás ...

30.10.2013  |  Administrátor

Výhodnost inzerce v našem médiu oproti v současnosti velmi popupárnímu internetu podpořil dle sevreru MediaGuru výzkum mediální firmy Sticky. Podle jeho výsledků 77 % displayové reklamy uživatelé nevidí. 54 % bannerových reklam bylo při procházení stránek technicky nemožné spatřit, 23 % bylo sice teoreticky viditelných, ale uživatelé si jich zase nevšimli. Viditelnost je v tomto případě definována tak, že alespoň polovina plochy reklamy musela být okem zachytitelná po více jak jednu vteřinu. Pouze 23 % ze všech reklam uživatelé alespoň zaregistrovali. Z výzkumu mimo jiné vyplynulo, že marketéři mají zhruba 1,7 vteřiny na to, aby zákazníky zaujali. Jinak reklamu přejdou a už se k ní nikdy nevrátí. Více na http://www.mediaguru.cz/2013/10/vyzkum-77-displayove-reklamy-uzivatele-nevidi/#.UnJ0i77hZ9A.

 
 
Copyright © 2019 MEDIAPHARMA, a.s.
Napište nám


© redakční systém Kompletweb
© design Neofema, s.r.o.